Przedszkole Publiczne

tel. sekretariat bud. A: 71 311 52 25

tel. bud. B: 509 937 864

Wycieczka do Kolejkowa we Wrocławiu

W czwartek 26.09.2019 grupa KOTÓW (X) razem z grupą MOTYLI (IV) udały się autokarem do Wrocławia na Dworzec Świebodzki do "Kolejkowa". Wyruszyliśmy zaraz po śniadaniu aby odbyć wspaniałą wyprawę w świat miniatur. Zobaczyliśmy ciekawe miejsca we Wrocławiu, takie jak rynek czy Dworzec Świebodzki. Makiety przedstawiały też inne ciekawe miejsca w Polsce. Widzieliśmy obserwatorium na Śnieżce, a także dworzec w Karpaczu. Przez makietę cały czas przejeżdżały miniaturowe pociągi, które zatrzymywały się na poszczególnych stacjach. Byliśmy bardzo zdziwieni kiedy w pomieszczeniu zapadła ciemność, okazało się, że co 9-minut nad makietą zapada noc. Pani przewodnik zadawała nam różne zagadki, szukaliśmy na makietach krasnali, kotów, lisów, banknotu 20-złotowego, a także superman'a czy fana Roberta Lewandowskiego :) Kiedy odszukaliśmy już wszystko i zobaczyliśmy wszystkie makiety udaliśmy się do szatni, ubraliśmy kurtki i wyruszyliśmy na warsztaty. Mieliśmy chwilę na odpoczynek i zjedzenie przepysznej bułki, po posiłku zostaliśmy podzieleni na trzy grupy i udaliśmy się do pracowni w której wykonaliśmy własne papierowe kamieniczki. Najpierw musieliśmy je dokładnie wyciąć, później nakleiliśmy okna, drzwi i parapety a na samym końcu pomalowaliśmy wszystko farbami. Po zakończonej pracy dostaliśmy od pań dyplomy oraz naklejki i bezpiecznie wróciliśmy do przedszkola, gdzie już czekał na nas pyszny i gorący obiadek.

Zdjęcie pochodzi ze strony: http://gliwice.kolejkowo.pl/